Polityką jakości naszego Gabinetu jest udzielanie specjalistycznych usług profilaktyczno leczniczych zgodnie z przesłaniem Jana Pawła II zawartym w sentencji:
„…… szanuj, broń, miłuj życie i służ życiu, każdemu życiu ludzkiemu”
Politykę jakości gabinetu realizujemy w codziennej pracy przez :
- dążenie do udzielenia pomocy wszystkim potrzebującym jej osobom,
- poszanowanie praw Pacjentów,
- stosowanie indywidualnego podejścia klinicznego do każdego Pacjenta,
- ciągłe dostosowywanie usług medycznych do wymagań Pacjentów,
- tworzenie przyjaznej atmosfery udzielania usług medycznych,
- wykorzystanie najnowocześniejszych metod diagnostyczno – leczniczych,
- wykorzystanie nowoczesnych technik informatycznych dla poprawy jakości udzielanych usług,
- stałe podnoszenie kompetencji pracowników,
- wrażanie rozwiązań organizacyjnych służących poprawie jakości udzielanych usług.
Dla realizacji Polityki jakości wykorzystujemy System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO, który jest doskonalony przez wszystkich pracowników.
Miarą naszego sukcesu jest zdrowie, szczęście i zadowolenie naszych Pacjentów.
Grójec, dnia 01.12.2008. Dr Piotr Pietrzak